loading..
دکتر بهناز بهادرزاده پزشک نمونه استان خراسان رضوی شد.

دکتر بهناز بهادرزاده پزشک نمونه استان خراسان رضوی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،دفتر خراسان رضوی: به مناسبت روز پزشک در مراسمی با حضور دکتر رئیس زاده ریاست محترم نظام پزشکی کشور از پزشکان نمونه در استان خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم به پاس زحمات و رضایت بخشی بیماران سرکار خانم دکتر بهناز بهادر زاده در بخش پزشکان عمومی به عنوان پزشک نمونه استان معرفی شدند، دکتر بهادرزاده از پزشکان ورزشی استان خراسان رضوی بوده که بیش از پانزده سال با هیات پزشکی ورزشی استان همکاری متقابل دارند، همچنین ایشان از قهرمانان رشته دو ماده 5000 متر بوده و در مسابقات قهرمانی آسیایی به عنوان مربی هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشتند که کاروان ایران در سال 2017 در این مسابقات مفتخر به کسب چهار مدال رنگارنگ  دوطلا ، نقره و برنز برای کشورمان ایران شدند.

دکتر بهناز بهادر زاده به عنوان نائب رئیس و مسئول کمیته پوشش پزشکی مسابقات ورزشی از تیر ماه سال جاری در هیات پزشکی ورزشی استان مشغول به فعالیت می باشند.

دکتر محمد محمدی دخت سرپرست هیات پزشکی ورزشی ضمن تبریک از خدمات ارزنده ایشان در این مدت کم تصدی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی نمودند.

05 شهریور 1402